گروه وکلا و مشاورین حقوقی

دردسرهای دختری برای دوستش درشبکه های اجتماعی (انتقامجویی اینترنتی)


دختری جوان که دوستش را در فضای مجازی به دردسر انداخته بود، دستگیر شد.سرهنگ «اصغر باقریان» رئیس پلیس فتای غرب استان تهران گفت:

زنی با مراجعه به پلیس فتای رباط کریم مدعی شد چند پسر جوان با مراجعه به در خانه وی از انتشار شماره تلفن و اطلاعات خصوصی و همچنین تصاویر خصوصی دخترش در شبکه‌های اجتماعی خبر داده‌اند. به گفته باقریان این زن در ادامه اظهارات خود مدعی شد پس از مراجعه به خانه و پس از مدتی ، سیل پیامک‌ها و تماس‌ها از سوی افراد متعدد با خواسته‌های غیر اخلاقی به شماره دخترم روانه و تماس گیرندگان مدعی شدند شماره تلفن این دختر را از شبکه‌های اجتماعی به دست آورده‌اند که این امر، وی را بسیار مضطرب کرده و به پلیس فتا کشانده است.

سرهنگ باقریان در ادامه گفت:

با توجه به اظهارات مادر نگران در پلیس فــتای رباط کریم با بررسی شبکه‌های اجتماعی و اثبات ادعای این مادر، دخترش نیز که تصاویر وی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده بود تحت تحقیق قرار گرفته و وی نیز مدعی شد تصاویر در اختیار دو تن از دوستان وی بوده است.

این مقام پلیسی گفت:

اقدامات پلیسی در این رابطه آغاز و مشخص شد دختر جوانی که با این دختر دوست بوده اقدام به انتشار این مطالب و تصاویر در فضای مجازی کرده که بلافاصله وی تحت بازجویی قرار گرفت. این دختر در بازجویی‌های به عمل آمده ابتدا جرم خود را نپذیرفت، اما پس از ارائه اسناد و ادله توسط کارشناسان پلیس، ناگزیر به جرم خود اعتراف کرد و افزود به دلیل مشکلاتی که با دوستم داشتم به قصد انتقامجویی از وی، تصاویر خصوصی وی و اطلاعات خانوادگی او را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردم

 

 

جهت راهنمایی و مشورت مسایل حقوقی 09123598168

تاریخ :93/7/1.

بدون نظر

ارسال نظر