گروه وکلا و مشاورین حقوقی

انهدام باند سرقت و جعل سند و پلاک خودرو در غرب تهران

این باند ، خودروها را در شهرک‌های اندیشه و شهریار _غرب استان تهران _به سرقت می‌بردند و پس از سندسازی و نمره‌دار کردن آن‌ها را در کامیاران و کرمانشاه به فروش می‌رساندند. پلیس آگاهی رد این باند را از فردی به نام «ف-م» اهل نهاوند و ساکن اندیشه که از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار خودرو به ویژه زانتیا، پژو 405، پژو پارس و سمند با همدستی سارق حرفه‌ای دیگری به نام «ی-ر» که در حال حاضر نیز متواری می‌باشد گرفته است.

پس از بررسی موضوع و اخذ دستور قضائی، گروهی از ماموران مبارزه با سرقت پس از محاصره منزل متهم، او را در منزل ویلاییش به همراه پسرش به نام «م-م» به همراه10 دستگاه رایانه خودرو، دو عدد بیسیم دستی، یک رشته دستبند نظامی، شارژر بیسیم، هفت عدد سوئیچ صندوق عقب پژو، 10 عدد ال‌ام‌بی، دوربین شکاری، باطری خودرو و 363 گرم تریاک و 24 گرم سوخته تریاک و وافور از منزل کشف و متهمان به آگاهی منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران، سرهنگ منصور خدادادی اظهار داشت: متهم اصلی در تحقیقات اولیه پلیس لب به اعتراف گشود و به 50 فقره سرقت اتومبیل در اندیشه و شهریار با همدستی افرادی به نام‌های «ی-ر»، «س-ع» و «س-ت» که به ترتیب متهمان ردیف‌های اول و سوم قبلا توسط پلیس استان کرمانشاه و پلیس آگاهی غرب استان تهران به اتهام سرقت خودرو و احشام دستگیر و روانه زندان شده بودند، اعتراف کرد.

تاریخ: ۰۱ مهر ۱۳۹۳

بدون نظر

ارسال نظر